Eseménynapló

Eseménynapló

A bábolnai gazdafeszt - 2014

2014. szeptember 14. - Vonatguru

Gondoltam írok egy kis rövidke bejegyzést a bábolnai gazdafesztiválról. Igazából nem nagyon értek a mezőgazdasági gépekhez, de azt tudom, hogy ha traktor, akkor RÁBA-Steiger. :) Úgyhogy a sok vadonatúj New Holland, Steyr, Messey Ferguson traktor között elkezdtem kutakodni, hogy hátha lesz egy RÁBA. Hát lett is!

100 0631

100 0641

Ez egy RÁBA Steiger 320. Kapott egy nagygenerált, tehát a motorját kicserélték egy Cummins QSL 300-ra, a váltóját pedig Allison 4500-ra. A felújítást a Huntractor végezte, a neve így Rába-Steiger HT-300 lett. A szerkezetéhez nagyon nem nyúltak, csak néhány helyen vehető észre, hogy ez egy nem teljesen eredeti Steiger.

100 0636A gyári táblák

100 0633Kapott egy kevés faceliftet, főleg a lámpákon látni

Sajnos az elmúlt napok rossz időjárása miatt az egész füves terület egy nagy sártenger lett, és aki nem így készült, az elég rendesen megjárta... Mint ahogy én is. 

Ahogy fent is említettem, elég sok gyártó képviseltette magát. Csak sajnos nem nagyon tudtam fotózni, mert egyes gépekhez oda sem tudtam menni akkora sár volt.

100 0644A műanyagok, avagy az új New Hollandok

Volt valamiféle vásárjárat, ami egy traktorból, illetve egy traktorpótból állítottak ki. Szerintem marha jól nézett ki, komoly lehetett utazni rajta.

100 0647Vásárjárat

100 0650Tekintélyt parancsol

És mi van akkor, ha egy vasútmodellező eljut egy ilyen fesztiválra? Sasolja a standokat... Így került hozzám fejenként egy ezresért két Siku gyártmányú traktor, ami nem egy részletgazdag modell, de egy szép asztalon így is elfér. Na meg persze a katalógusokból is hoztam párat, hogy az unalmas téli napokon is legyen mit olvasgatni. :)

100 0676

100 0680

Siku 1878 + Siku 1868

És így a végére egy kis nevetni való. Bábolnán észre vettük, hogy a kocsin áll egy ilyen. Most, hogy ez egy tücsök vagy sáska, én nem tudom. Mikor hazaértünk a kis dög még mindig vígan ott kapaszkodott a kocsin. Ő most elköltözött, egy nagyobb városi tücsöksáska lett. :)

100 0673Tücsöksáska :)

A bejegyzés trackback címe:

https://esemenynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr496854609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása